Subirats again and again

Estos dias por un motivo u otro he acabado dos veces en Subirats.

Primero con Eva y GSÚ, luego con Elvira, Juanjo, Martin y Pep.

La segunda vez también hemos coincido con Gemma, Pol, Pietro y amigos.

Hemos repetido las vías de antaño comprobando que las cosas se pulen y rompen a un ritmo a escala humana.

No sé qué pensar sobre como y donde escalarán nuestros nietos.

Aparte de eso he acabado probando alguna vía que no me atraía mucho pero que eran de las pocas que quedaban:

  • País del cava, 6b+ (*). Una de esas vías raras, en que la lógica te escupe continuamente fuera de la línea de las chapas. No me ha convencido mucho o no la he sabido hacer… No he sabido ver que siga subiendo por encima de la primera reunión tal como marca la guía.
  • No me pises que llevo chanclas, 6c+ (*). Escalada sobre marmol. No he encadenado y no me ha gustado demasiado, no soy capaz de hacer que mis pies se queden en adherencia «ahí».
Pep, probando el mármol

Pep, probando el mármol

También he rememorado algunas buenas vías como Delicatessen (6a), Papa vui ser torero (hasta el final) y curiosamente he flipado con un vía que antaño no me gustaba L’espitador (6b).

Como siempre, el croquis de la guía lia mucho, si vuelvo haré uno un poco más fiable.

Nota final: de la vía de la izquierda de L’espitador no he sido capaz de levantarme. Era la última y ya estaba cansado pero ¿eso es 6a+ o es que se rodean los pasos iniciales?

9 Responses to Subirats again and again

  1. jd dice:

    La no me pises va ser un dels meus primers 6c+. Durilla i amb algun dinamic, pero a mi es una via que m’agrada bastant.

    Penso que el crocis no esta gaire ben fet, pero les vies estan bastant clares. La de l’esquerra de l’espitado es la pan de higo? no te escaqueas no sube. Sube to recto, es un poco rollo com en granito.

    Entre la espitado (6b+) i la de la seva dreta (6a/6a+) es pot fer una combinada molt resultona en V+/6a. Es entrar per l’espitado i sota el sostre fer travesa cap a la dreta per sortir per la part dreta del sostre amb uns cantus alu-cinantes. Molt espectacular i facil.

    et queda baixar per provar els 7ns de baix, no estan malament…els trovo mes interesants que els de dalt

  2. jclaramunt dice:

    És veritat que lia una mica, jo m’hi vaig posar un dia entre aquestes vies…i crec que vaig fer una convinació de 4 vies. Un cacau vaja! De baix vaig probar el primer 6b (no recordo el nom) i és una via collonuda!
    Bones les fotos eh Pep!!!
    Salut

  3. K. dice:

    ¿L’espitador la posses de 6b+?

    El «cokris» esta fatal pero si d’esquerra a dreta surten les vies que diuen doncs ja es passa amb això, no? Hi ha algún 6a que no es ni 5+ (no recordo el nom) i les vies malament dibuixades (p.e. per la placa de l’esquerra del soste hi pujen 3 i no 2, la 1ª R hi van dues vies etc…).

    A més com que les xapes estan juntes es molt fàcil creuar-se. Encara que alguns bolts estan pintats i això ajuda (pero ja no es veu gaire).

    Al Salt del Llop hi vull tornar, accepto companys

  4. Marieta dice:

    buah, la no me pises que llevo chanclas: mito de vía. Hace mucho que no la pruebo, la verdad es que no la he encadenado nunca…y me parece DURISIMA!!!

  5. K. dice:

    Me consuela oir eso de ti Marieta 🙂

  6. Txomo dice:

    Yo sólo la he probado una vez hace años… y porque me la montó la Boueta. Digo, la Marieta xDDDD

  7. jd dice:

    Ja ho saps K. Quan vuguis, nomes m’ho has de dir…

    Marieta, auqesta la fas amb una ma al darrere!

    Per cert, em sembla que a baix encara hi ha un parell de vies (o miralls) sense encadenar i sense cotar…

  8. K. dice:

    Doncs una tarda de divendres podem fer un repas del Salt del Llop… 🙂

  9. jd dice:

    estic caput ja entre setmana! |-(

Deja un comentario