El noi del pijama de ratlles

El domingo para celebrar la visita de Vero y JD hemos equipado una modestísima pero correcta vía en el Malpas de Taravil.

La vía se llama El noi del pijama de ratlles y ataca la misma reunión que Teia de maría pero por su izquierda.

La idea era equipar una vía asequible y realmente creo que es algo más fácil que su compañera pero aún así diría que es 5+.

Los repetidores, si opinan, acabarán de poner el grado.

Ha quedado equipada con 6 parabolts zincados de 10mm y además usa el último parabolt de Teia de maría.

En total son algo menos de 15 metros y queda como una alternativa más para calentar antes de atacar los sextos.

Como casi todas las del Malpas tiene roca excelente, espero que os guste.

Primera ascensión by Marta. 🙂

Via 1: El noi del pijama del ratlles
Via 2: Teia de maría                      

12 Responses to El noi del pijama de ratlles

  1. Mohawk dice:

    Habrá que volver a probarla!!

    😉

  2. Jaumegrimp dice:

    Ole! una via més, gràcies Òscar, la probaré quan hi vagi.

  3. PGB dice:

    Tinc el llibre a la tauleta de nit esperant-me a que acabi el PFC… 😛
    L’Alba se’l va polir en una tarda mentre jo programava jejejej

  4. jd dice:

    La via es chula, pero s’ha de tivar! es mejor que su vecina! felicidades a los aperturistas por el ojo clinico i a la primera ascencionista…

    Eso si, yo la encontre mas dura que el espero del petito…

  5. K. dice:

    No es una obra mestra pero no es un mal llibre.

    I es títol sona bé.

  6. Jclaramunt dice:

    Felicitats per la via! Espero poder-la probar aviat!
    Salut màquina!

  7. K. dice:

    No es res.

    Al Capis sí que l’heu de felicitar per la feina que va fer de bon començament (moltes i molt bones vies)

  8. gatsaule dice:

    Ei, explica’ns de què va el llibre i perquè l’hi heu dedicat la via.

    I enhorabona per equipar grimpades senzilles, si mai vaig al Malpàs començaré per aquesta !

    Per cert, he contactat amb l’equipador de Queralt i altres joies amagades que no coneixem ni tu ni jo, ja t’explicaré…

  9. K. dice:

    Doncs el libre millor no explicar-lo i li he dedicat perque sona bé i el llibre m’agrada :).

    De joies jo en conec algunes pero no sé si son les que tú també dius, ja possarem dades en comú… 🙂 🙂

  10. Guillem dice:

    Donç el llibre es mooolt bo. Una visio ben diferent d’un fet conegut.
    A vere si m’acosto un dia per aquestes zones vostres :D:D
    felicitats!

  11. Ernest dice:

    La via m’ha semblat molt maca, lògica i evident ( tot i que fins ara ningú l’havia vist) generosament equipada i fàcil. = 5+
    Tot un encert Òscar !!

    De la novela només puc dir que gràcies a la via el vaig llegir.

    Gràcies per tot

  12. K. dice:

    Ets un solet, Ernest. Mercés (jo també penso que es 5+ 🙂 )

Deja un comentario