Picamill

Vuelta de las vacaciones.

Empezamos su crónica por el final:

Ayer visita al Totxo de Picamill con Jortx y Gatsaule.

Excelente reseña y aproximación de Gatsaule.

Supongo que en breve crónica también de Jortx.

El resumen sería que es un excelente lugar para iniciación si no te molesta caminar bastante por un entorno excepcional (o eso o tienes un buen 4×4) .

A destacar el 6b estilo PPP de Marta (Primer 6b de Primera a la Primera).

7 Responses to Picamill

  1. salva dice:

    Pues muchas felicidades a Marta por ese PPP!!

  2. Gemma dice:

    Moltes felicitats, Marta! M
    M’agrada aquesta nova modalitat PPP, té molt mèrit 🙂

  3. Jaumegrimp dice:

    Quin calcari ! recorda el de la Placa del Marcel. l’entorn molt bonic.
    Felicitats a la Marta per la via!

  4. Jclaramunt dice:

    Moltes Felicitats Marta pel 6b en PPP!!! I pel que sembla és un 6b ben maco! Haurem de fer-li una visita a la zona!

  5. PGB dice:

    Enhorabona Marta! Jo diria que el meu unic 6b a vista tb es PPP
    N’haurem de seguirp rovant! 😀

  6. K. dice:

    El 6b, com totes les del totxo, es de passos d’adherència aprofitant les mínimes canaleres que es fan.

    Son vies més aviat tècniques i de peus

  7. jortx dice:

    Bé, crónica en breve en breve no…. Jo començo pel principi i tot just estic al primer dia de pont! Lo que me falta quijo!

    Moltes felicitats a la Marta! Llàstima que la falera del gatsaule no ens permetés veure l’encadenament en directe 😉

Deja un comentario