Demencia senil

La nueva Action Directe está en Margalef:

Espectacular (by Sharma).

Pies opcionales.🙂

El video me ha encantado, desde las repeticiones de Action Directe que no me entusiasmaba especialmente ninguno friki.

12 respuestas a Demencia senil

  1. Lluís Parcerisa dice:

    Brutal

  2. Pekas dice:

    Vaya una “burrááa´..” !!!!! 🙂

    Ese tío tiene vinagre en vez de sangre en las venas.. está…avinagrao..!!! ( o lo que es lo mismo.. más fuerte que el vinagre.. ,-)

  3. jortx dice:

    Estàvem allà amb la Laia el dia que filmaven, i tot el primer tros que fot a campus el va fer escalfant! What a warming up…… =)

  4. Jaumegrimp dice:

    Quina força als dits!!! i quina tècnica….espatarrant!! No LÍMITS!!!!

  5. Anónimo dice:

    aixo no es ni quart sup.!!

  6. yoli dice:

    no words!! no té dits, té ganxos pq x quedar-se d’aquestes nyapetes amb un dit i en desplom… supera la gravetat. Quina nveja!!

  7. K. dice:

    Realmente flipante, me ha puesto las pilas para motivarme.

    ¡¡¡A por el 7b!!!🙂

  8. karles dice:

    estimats reis mags,
    jo de gran vull ser com ell!

  9. Marta dice:

    I jo!!!!🙂
    Jo també vull!!!
    Espectacular🙂

    Ole😀

  10. Aram dice:

    Jo aq any he estat molt bon minyó!!! Jo amb un grau per sota ja em conformo!!!🙂😮🙂

  11. K. dice:

    La via acaba de ser repetida por Iker Pou ¡Bravo!

Responder

