Segon bloc de blocs d’escaladors catalans

Climbing shoes

Climbing shoes

Hace tiempo que el Bloc de blocs d’escaladors catalans està en el límite de su capacidad que es de 100 autores.

Hasta ahora he intentado dar respuesta a las peticiones de nuevas incorporaciones intentando eliminar los blogs inactivos durante más de seis meses.

Pero el ritmo de altas es muy superior al de bajas siguiendo ese criterio y se han llegado a acumular más de 25 peticiones de incorporación de blogs en espera

Así que finalmente, dado que blogger ni se digna a contestarme sobre la posibilidad de ampliar el número de autores por encima de 100, he decidido tomar una decisión que no me gusta pero que es la única que se me ocurre.

He creado el Segon bloc de blocs d’escaladors catalans.

Así que a partir de ahora, desgraciadamente, tendreis que mirar en dos sitios para ver todas las entradas. Aunque hoy dia con los lectores RSS esto no debería ser una incomodidad excesiva.

¡Actualizad vuestros feeds!

15 respuestas a Segon bloc de blocs d’escaladors catalans

  1. Jaumegrimp dice:

    Això dels blogs és imparable! quanta feina a anar repassant-los…per cert Òscar que és això dels feeds?
    sóc un autodidacta del tema i suposo que la pregunta és molt tonta però….

  2. Fernando dice:

    Entre todos (los boggers y los indexadores) nos vais a poner la cabeza de pantalla:
    http://blogsdeescalada.com/
    ¿Que tal por El gruyere?

  3. K. dice:

    J: Un lector de feeds o RSS es una página donde puedes consultar las actualizaciones de todos tus blogs favoritos sin tener que ir uno por uno. El de google es muy popular, por ejemplo.

    F. Sí, otra iniciativa más sobre el tema. habrá que ver qué aporta de interesante y que cada uno elija la que encuentre más útil, realmente no son iniciativas tan diferentes, aunque hay cosas que varían, claro…

    En el Gruyère nos cayó un buen agüacero, pero algo hicimos. Esos sí, la Performance sigue pendiente.

  4. Pere dice:

    Quan vas anar pel Gruyère? Has provat la Raons de Pes?

    Suposo que el Marc encara té feina retocant una mica la seva web.

    Jaumegrimp. Prova per exemple el Google Reader (reader.google.com). És molt còmode🙂

  5. dOnn dice:

    Menda también es un patata con esto de los ordenatas, no puedo proponer nada ni tampoco sé del tema RSS.
    Lo importante es tú iniciativa y le des la solución que le des, será buena para para todos nosotros los geeks.
    Una encaixada ben forta
    dONN

  6. K. dice:

    Ahir a la tarda.

    La Raons de pes (6c+) la vaig provar per primer vegada ahir, plovent, posant cintes i per escalfar (primera via).🙂

    No va sortir, em vaig penjar a l’ante-penúltim bolt (pas clau) però la idea era escalfar i no tant treure-la al flash.

    Crec que haguès sortit però just sortint del pas clau de la darrera panxa, em queia la pluja als ulls i no vaig veure el bolt de sortida (queda una mica amagat), i tot plegat, com que anava bastant carregadet vaig preferir descansar.🙂

    Després vaig desmuntar la Performance (7a) en toprope i de nou va sortir així (segona vegada) però com que anava plovent no em vaig atrevir de primer.

    Vam anar a la paret Gran i vaig provar “Quan es menja aquí” (7a+). Possant cintes a-vista, em vaig penjar bastantes vegades. El pas clau, no el vaig treure, la resta sí, poc a poc, però tot surt. Potser amb dos o tres pegues més la pugui truere també.

  7. K. dice:

    Ep! dOnn, ¡cuanto tiempo! ¿qué es de tu vida?

  8. Pere dice:

    Doncs el proper dia a encadenar les tres!😉
    Jo no n’he provat cap però la Raons de pes diuen que és dels millors 6c+. La performance té el nom😛 i la Quan es menja aquí és llarrrrrrrga i amb algun alejillo, no?

    Quan hi tornis deixa’m un e-mail, que jo hi intento pujar un parell de tardes entre setmana😀

  9. K. dice:

    La Raons es correcta, super polida de peus i amb poca continuitat (dos blocs sueltos) però bona..

    Igualment a mi m’agrada més la Performance té una mica més de continuitat (també m’agrada més que la “Quan…” que es llarga però els passos clau son ñaperos, una mica raros i aillats).

  10. Madveras dice:

    Ale pué… actualitzat el agregador de Feeds :p

  11. Fernando dice:

    En BCN nos morimos de calor y vosotros, aquí al lado, bajo el diluvio. La vida no es justa

  12. joan dice:

    Molt bona feina, noi, com sempre!

  13. Hola a tots,

    només comentar que http://blogsdeescalada.com/ a sorgit com una necessitat personal (i compartida per alguns bloguers), de centralitzar els blogs d’escalada i poder buscar contingut específic en un sol lloc.
    Tal i com comenta en Pere, s’ha de treballar encara sobre el tema, idiomas, permetre que els lectors puguin escollir els blogs que volen veure, etc…
    Acaba de neixer, tot just fa un parell de setmanes que està en marxa, aixi que s’accepten propostes de tot tipus per tal que sigui una eina realment útil.
    Gràcies a tots/es!

    Salut i a tibar!

    P.D: Per cert Oscar, que bona que és la Raons de pes…😉

  14. karles dice:

    bon curro òskar, a veure quin dia em portes a “pasturar”…
    karles

  15. K. dice:

    Acabamos de empezar y ya tenemos 10 miembros🙂

Responder

