Kin mal Karma

Nueva visita a Malanyeu.

Foto de Rosana

Foto de Rosana

A sufrir con una escalada que no se me da bien, pero de todo se aprende.

El sitio es ideal para ir con gente de casi todos los grados, 4º al 7b+, tanto si quieren hacer deportiva como probar alguna via de tres largos y estar calentitos a poco que haga sol.

¿Hay muchos sitios con esa versatilidad?

No he hecho muchas vías pero me he vuelto a casa con la sensación de haber hecho mucho ejercicio. Como siempre que vengo aquí. ¿Será por el miedo?:

  • ¡A jugar! 5º (**). Buena para calentar, diría que no la había hecho nunca. Bastante bien asegurada
  • Pixapins, 6b (***). Diría que esta ya la había hecho. Sale bien pero ya me infla un poco los antebrazos. Buena vía de conti.
  • Kin mal karma, 7a (**). El reto del dia. Radicalmente diferente a las anteriores, apenas tiene agujeros y la escalada se vuelve casi montserratina. No solo no sale a la primera, sino que me arrastro de la mitad en adelante, de chapa a chapa, y en un par de alejes me atasco bastante. La única recompensa es montar la via y bajar un moscata que alguién dejó justo antes de un aleje con paso fino, fino en medio.

Un toprope para desmontarla antes de irnos  y sale del tirón. Sigue pendiente.

Raúl en un 5+. Foto de bGo

Raúl en un 5+. Foto de bGo

De vuelta a casa voy pensando que igual le estoy pillando el punto a Les taules de la llei, esta vez me he quedado con ganas de volver…

10 respuestas a Kin mal Karma

  1. jclaramunt dice:

    Ja tinc ganes de tornar-hi,un gran lloc! Doncs almenys aquesta via que dius, Kin mal karma, surt de la monotonia dels forats…

  2. Gemma dice:

    Ei, recordo perfectament Kin mal Karma, precisament per ser tan diferent de la resta de vies. És un dels meus primers 7a’s a vista je je je🙂
    Recordo la roca bastant dolenta, res a veure amb els forats i la bona roca de la part central de la paret. Tot i així, a mi la via em va agradar bastant, d’aquelles que has de lluitar fins al final, oi?
    Ara que li has agafat el gustillo a Malanyeu, l’encadenaràs a la propera visita, seguríssim!

  3. K. dice:

    La roca sembla dolenta pero no se’m va trencar res.

    Per mi es un 7a molt bo per fer a-vista. Si tens el físic i una mica de control mental no es pot fallar. Felicitats Gemma🙂

    A mi la via també em va agradar, et deixa esforçar-te i es molt mantinguda i homogènia.

    ¿Alguna altre recomenació de 7a/b a Malanyeu i que no tingui les xapes molt lluny? Mirant la guia sembla que a la Taula de la llei dreta moltes vies tenen poquetes xapes, no? (p.e. 13 xapes per 45 metros, glups!).

    I el grau de les vies que tenen reunió intermitja si només fas fins a la primera, es conegut? P.e. Ivan i vénen que es un 7a de 45 metres amb R intermitja…

  4. Pekas dice:

    Uno de mis sitios preferidos del Berguedà…🙂

    Yo al final estuve “explorando” unas paredes cercanas a casa.. y mejorando algunas erres…🙂

  5. Rosana dice:

    Yeah! Pues cuando vuelvas avisa, valens?
    Qué fotos más chulis😉 La que se ve a Juanjo de lejos es impresionante en grande!
    Un besico

  6. Gemma dice:

    Em sap greu no poder aconsellar cap altre 7a… l’únic que he provat a part de Kin mal karma és el Ivan, però vaig haver de baixar a correcuita perquè se’ns va posar a pedregar i va caure un dulivi bestial😦
    Això sí, entre xapa i xapa a la majoria de vies hi ha una bona passejada😉

  7. Abel dice:

    Hola! Aquest dijous 19/03/09 vaig estar escalant a Malanyeu i he trobat unes cintes expres…
    Potser fa dies, però tal com les he trobat diria que algú al fer-se mal, no va poguer recuperar-les!!!
    Si algú les reclama estaré encantat de tornar-les-hi.
    Podeu fer còrrer la veu.
    Gràcies.

    Em dic Abel i el meu email és: pallaresa33@terra.es

  8. cesarob dice:

    Parece un queso gruyere….
    Placa con muchos agujeros por lo que veo ¿no?

  9. K. dice:

    Muchos, muchos, muchos, A ver si vuelves por Polonia…🙂

  10. cesarob dice:

    Me gustaría😉.
    A ver si me recupero de un dedo que tengo pocho. Como siempre he tardado mucho en ir al fisio. Pero ya me han hecho un apaño… En breve espero estar en la roca :pppp

Responder

