100BEC

Ayer se incorporó el blog número 100 al Bloc de blocs d’escaladors catalans.

Hace apenas un mes cumplimos el primer año de existencia con 2.464 entradas introducidas (casi 7 diarias).

En cuanto a lectores, nos hemos acercado a las 200.000 visitas.

Gracias por participar

19 respuestas a 100BEC

  1. Marieta dice:

    gracias a ti por organizarlo todo
    Felicitats a tots!!

  2. Edu B dice:

    El que diu la Marieta. Gràcies per fer un lloc de trovada

  3. isidre dice:

    K més puc dir…Enorabona

  4. Pere dice:

    Em sumo a les felicitacions a les “ments pensants” que van tenir la idea i dir-vos que al Club Alpí de la U.E. Sabadell hem copiat la idea, jejeje (http://cas-ues.blogspot.com/)

  5. gatta dice:

    Enhorabona K, bloggers, per tot el temps i il·lusions compartides!!!

  6. Jaumegrimp dice:

    Una inciativa genial K!

  7. Fernando dice:

    Felicidades

  8. Felicitats!!!! una bona feina!!

  9. pau dice:

    Oskar podriem sumar-n’hi un altre http://feivalor.blogspot.com, es la meva segona etapa com a blogeer escalador amb informació unica i exclusivament plena de fanatisme i roca

    Vinga una salutació enorme i felicitats a tota la gent del blog de blogs

  10. TRanki dice:

    Ei K….que em semblña que sin el B2 yanoseésnaide…¿podries enviar-me un mail i m’expliques com m’hi apunto? ( quan tinguis temps eh?..o et truco i em dius com es fa…es que soy muy lerdo con esto de loj computadore….

    mersiiiiiii

  11. Marta dice:

    Moltes felicitats!!🙂
    Va ser i és una gran pensada… m’agrada🙂

  12. Joan B dice:

    Felicitats per fer un espai de trobada tant interessant. Potser ara ha arribat el moment de fer classificacions a les entrades de manera que hom es pugui dirigir directament a aquelles que t’interessen.
    Bones Festes i prosperes escalades durant el 2009 per tot-hom !!

  13. M’he oblidat, tant actualitzar el blog.

    Bona pensada la que vas tenir i felicitats.

  14. K. dice:

    Ara ja es pot classificar i molts membres ho fan, potser es podrían uniformitzar les categories pero no ho sé…

    Que opineu? Val la pena?

  15. K. dice:

    Marta, em penso que es el primer comentari que posses al bloc.

    No està mal tenint en compte que has estat la coprotagonista principal…🙂

    Espero que a partir d’ara en possis més.

  16. gatsaule dice:

    Ei, mega-K, ara fa temps que no hi faig entrades, però no em renyis, que és per força major !

    Encara n’hi caben més ?

  17. bullarolas dice:

    felicitats bows’n KauKs

  18. K. dice:

    Gats, jo no renyo mai a ningú i no ets el que menys entrades ha possat els darrers messos…

    N’hi caben més? Doncs no, pero vaig fent fora als que no escriuen, ja, ja…🙂

  19. Pekas dice:

    Brindemos pues…. por las cifras.. y sobre todo por tú gran idea….
    gracias apañero.. !!!!!!! 🙂

Responder

