Vuelta al Gerro

Arnau empezando Dures menys que...

Arnau empezando Dures menys que...

Vuelta al Gerro, sector con pocas vías pero buenas.

Hoy acompañado de Buchi, Jesús, Arnau, Josep y amigos.

El dia amenaza lluvia pero optimistas como pocos para allá nos vamos.

Yo llego con la prudencia de conocer las vías (duras) y que mi codo aún debe recuperarse un poco.

Aún así no se como de repente me veo intentando montar Dures menys que una ninja (6b) que tiene un bloque que se las trae en la primera chapa.

La verdad es que me bajo y paso del tema (un poco depre todo hay que decirlo).

Luego la pruebo en toprope y me parece dura y mantenida, como 6b+ tranquilamente.

Mientras se libera Kill da Poma (al cel sigui), 6a+.

La hago para calentar y sale bien.

Está a años lluz de la anterior (para mi 6a y 6b+ respectivamente).

Sigo con Big Kikuiu (6b) que también sale con algún momento de crisis, luego veo algún agujero salvador que no he usado…

También se monta Karma (6c+) con no pocos esfuerzos.

El Gerro (¿la taza? ¿mug?)

El Gerro (¿jarra? ¿mug?)

Pero en seguida se pone a llover y tenemos que salir del sector corriendo

10 respuestas a Vuelta al Gerro

  1. pereBooks dice:

    Epitrocleitis o epicondilitis ? El gerro va de conya per millorar-ne la simptomatologia … Vigila que no se’t cronifiqui
    Que no treballeu ? (Es pura enveja…)
    Myself

  2. K. dice:

    Per l’interior (de golfo?)

    Ara ja estic molt millor, porto una mica de retard en els posts, aquest es del dia de la Mercé…

  3. PGB dice:

    jo tinc epitrocleitis u_u i estic que m’enfilo per les pareeeeets!

  4. pereBooks dice:

    Ah, em pensava que era d’aquest matí. Si és per dins és la del golfista (epitrocleitis)… jo ja fa dos anys que em va i em ve….
    Cuida-la
    Pere

  5. Jaumegrimp dice:

    Aquest sector, el Gerro, tiba de valent, la combinació lleuger desplom i assegurances una mica allunyades ens van fer fracassar quan el vàrem visitar, per sort a la dreta hi ha l’agulla dels Cartutxos amb graus més assequibles. Altrament però la qualitat de la roca del Gerro be val la visita si es té el grau per disfrutar les vies.
    Espero que vagi millorant la lesió, epitrocleitis? si et fa mal al flexionar, a la cara interna del colze, es a dir al mateix costat que el dit xic, llavors és això…estira molt i no facis dominades ni tibis massa, molt de gel i paciència unes setmanes, que pel que veig ja és el que estàs fent, ànims!

  6. jd dice:

    A mi m’encanta auqest sector. Et possa les piles. El que pasa es que mola controlar-les per anar per feina i fer-les en un plis plas! Pero es una especie de plafo montserrati! Totes les vies son molt bones i s’agreix tindre aquest 6a+ (gracies PereBooks!) menys contundent per escalfar humanamente…

    A destacar la de la dreta de dures menys qeu un ninja. Un 6c de dinamics de cazo a cazo y de bolo en bolo (y tiro pq me toca) unic a montserrat! La karma i la fleca escorial tambe em van agradar molt.

    La mal de vell recordo que tenia una R cochamborsa i spits?… fem feina per aqui K? aquesta em falta encara

  7. Karles dice:

    doncs jo encare m’en estic sortint de l’epicondilitis: porto 2 setmanes de lasser, ultrasons i estiraments isembla que la cosa milllora. a cavallers no ho sabía que estavem igual de cardats.

    au, a millorar!

    karles

  8. Mrfull dice:

    ei javi no facis tanta propaganda, a veure si es massificarà i tot!!
    pues la veritat…grau durissim (sobretot la fleca oi!!), roca que peta, seguros lluny i R’s podrides..no?

    ei k, no rt desanimis amb el 6b que dius. A vista és algo xungo pro un cop li pilles el truc quasi ni t’imfles. el 6c yoyo és +/- igual de dur però amb inici boig si llences i passes del bidit, igual que la fleca que va bé per pujar l’ego i dir que faig 7b (6c+?)…jeje

  9. K. dice:

    Bah! la meva lessió es molt suau, soc molt prudent i a la més petita molèstia afluixo.

    Aquest diumenge ja vaig tornar a apretar (7a a Siurana) i molt bé, cap problema per ara.

    El Gerro: grau dur a les antigues i normal a les d’en Pere, del 7b ni idea i les reunions que vaig veure estaven arreglades, no sé si totes…

  10. jd dice:

    Osti marfull perdona per xafarte el rocodrom…

    eix tio, el que et passa es que estas molt fort tito! per cert, encara et queda la mal de vell per fer o ja te les has polit totes?

    a veure si ens viem!

Responder

