1 año

Ayer hizo un año que migré este blog a wordpress.

Hubiera estado bien celebrarlo con la visita 150.000 pero no hemos llegado.🙂

16 respuestas a 1 año

  1. jortx dice:

    Ara que hi penso, jo em vaig fer el blog un parell de setmanes abans que migressis! O sigui, vaig fer un any i ni me’n vaig recordar……… Quin pencu que estic fet!

    Felicitats senyor!

    PD. Quin dia vols fer anar la màquina?🙂

  2. Jaumegrimp dice:

    Per molts anys Òscar!

  3. K. dice:

    Mira, ahir vam equipar una petita vía al Malpas. Ja us explicaré.

    Ara haig de comprar bolts i si vols d’aquí a dos setmanes pujem a Berga,

  4. Fernando dice:

    Felicidades, por muchos más

  5. jd dice:

    I que siguin molts mes i de la mateixa qualitat!!!

    No esta malament no quasi 150000 visites en uyn any! tens una mitja diaria que ja voldrien + d’alguna altre web!

  6. tinkpor dice:

    Moltes felicitats!!

    El regal ens el quedem nosaltres, que durant aquest any hem pogut seguir gaudint del teu blog.

    Fins ara

  7. PGB dice:

    Que tal l’experiencia aquest any amb wordpress oskar? Fes-nos-en cinc centims🙂
    Felicitats!

  8. PGB dice:

    Tema bolts, el M i jo ens sumariem a la comanda aquella que volieu fer fa un temps al forum d’equipadors. Si vols en parlem!🙂

  9. Gemma dice:

    Felicitats!!!! I ara a per molts més!
    Llàstima que no avisessis, que t’hauria fet un pastís de veritat🙂
    I una pregunta, comptant el temps a blogger, quant fa que tens el blog?

  10. K. dice:

    Ostres Gemma si arribo a saber…🙂

    Doncs mira jo soc blogger des de Maig del 2.005 segons blogspot…

    En concret el 9 de Maig vaig escriure la meva primera entrada al blog

    Aquesta:

    http://skalada.blogspot.com/2005/05/visita-al-pic-de-lliga.html

  11. tranki dice:

    Felicitats k., per tenir el blog, per inspirar-nos i per mantenir-te amb bon nivell des del primer dia!

    una abraçada bou!!!

  12. K. dice:

    Del tema Wordpess, PGB, no et puc dir res que no sàpigues.

    Es molt fiable (no està caigut, ni dóna errors, mai) i té les prestacions que té (algunes millor que blogger i altres pitjors)

  13. Gatsaule dice:

    Així que ja has equipat la via del Malpàs sense esperar-me ? Ben fet, que ja saps que no paro !

    Quedo a l’espera de saber-ne els detalls.

    I enhorabona per aguantar un any més, que costa més del què sembla !

  14. K. dice:

    Sí, pero encara queda lloc per a més.

    Això sí aquesta era la que em semblava que podía surtir facileta, la resta seran més dures crec…🙂

  15. jortx dice:

    Buff! D’aquí 2 setmanes estaré dos caps de setmana liadet per carnavals, que jo no és que sigui fiestero no (això el PGB), però s’ha de col·laborar amb el poble (i els pobles veïns jijiji).

    Aquest no pugeu? Si no, jo no torno a estar disponible en cap de setmana fins….el 16 de febrer! Sort que hi ha vacances i podré tibar entre setmana🙂

  16. K. dice:

    No, no pujem. Haurem, d’esperar…🙂

Responder

