Teià

El pasado jueves he dejado (que vegüenza) a mi compañera habitual trabajando y me he escapado con Mohawk a Teià.

Como él ha explicado perfectamente la salidita aquí, yo me limitaré a poner el resumen fotográfico de la jugada.

Mohawk, si quieres alguna de las fotos a máxima resolución, me la pides.

A ver si os gustan

La Roca Riera y las dos vías reequipadas con Joan en Maresmeño (7a):

Joan y Mohawk en Ese es mi Fary! (¿8a?):

Secuencia de Mohawk en Maresmeño (7a):

13 respuestas a Teià

  1. Mohawk dice:

    Me siento importante…. :$

    Gracias por venir y colaborar!!

    A tibar-li!!

  2. K. dice:

    Ehto eh como er Desnivel ¡aquí sólo salen los amigotes!🙂

  3. ramon solso dice:

    Ei bou, cada dia fas més bones fotos, avore si algun dia me’n ensenyes, que ara no puc fer altre cosa, je,je.

    salut i blocar

  4. K. dice:

    Bé, això de la fotografía d’escalada no té més secret que moure’s molt.

    El que no pots fer es quedar-te a peu de vía, junt amb el que assegura i pretendre que surtin coses guapes.

    Es per això que aprofito les sortides en que no anem sols Marta i jo pero moure’m amunti avall i buscar perspectives diferents: lluny, aprop, a sobre, a sota…

    Un gran fotògraf va dir que el millor zoom eren les cames (ho deia per una altra cosa pero la frase ja em va bé)

    El segon consell es fixar-se molt en la gestualitat i fer les fotos quan la postura es “estètica”

    El tercer consell es: si dubtes, fes la foto. Ja l’esborraras a casa. Si de cada 10 surt una bona, doncs fes-ne 200!!!!

    El quart consell es aprendre a fer servir un bon programa tipus Photoshop, jo encara no he publiacat cap foto al blog que no hagi retocat al menys una miqueta…🙂

    El cinquè consell…

    Val, ja paro, ja paro…🙂

    PD: Que et passa? estas lessionat?

  5. jortx dice:

    Ara entenc perquè les meves fotos surten com surten…

  6. Birdio dice:

    Molt ways les fotos.

    Llastima que el granit d’aqui a prop dongui poca alçada

  7. K. dice:

    No em doneu gaire coba que estic pensant en comprar-me una reflex i al final tindreu la culpa de que em gasti els diners…

  8. ramon solso dice:

    akets dies vaig estar per rodellar i vaig poder provant una reflex digital, del miquel el portugues, es una nikon de puta mare amb tres objectius (de 28 a 200, crec) i feia unes fotos brutals, en donar-li tu quatre coses, ella graduava tota la resta, aixo si, valia un xic més de 600eurozos. és una molt bona opció, sino las Eos 3 i 5 de la canon tbe son una excelent càmara, al igual que la Sony digital, que amb un sol objectiu crc q va de 28 o 220 o aixi, ara, val una pasta gansa.

    De totes formes, mentres puguis fer anar l’adobe, estalviat els euros que les fotos que fas ja són bones. A més, pensa q amb una reflex a pèl no podras fer la tàctica de tira’n 10 i aprofita’n una.

    saalut i tàpia companys

  9. K. dice:

    Jo estic mirant la Canon Eos 400D (uns 700 eurípides, casi ná)

    Pero si es digital sí que pots tirar 10 per quedar-te una, no?

  10. Crec q la teva opció es molt bona, he trobat algun preu interessant a canonistas.com, amb un ebjectiu de 18-55, pero suposo q ja es lo q tens mirat.

    pos res salut i a plasmar el moment

  11. K. dice:

    Yo lo que tengo controlado son 699 euros en Jordi Bas con el objetivo “cutrillo”

  12. Piter dice:

    Pel que tinc entes a Nivel10 solen tenir millors ofertes… i esta just al davant!

Responder

