Una excursioncilla

A ver si adivinais donde es (Gatsaules abstenerse).

Muchos habeis estado delante, seguro…

 

17 respuestas a Una excursioncilla

  1. PGB dice:

    Jo ja et dic que a Sant Llorenç no es i que segur que esta pel Bergueda😛

  2. Pekas dice:

    Por eliminación… en el Montseny…tampoco está…🙂

  3. Donn dice:

    Pienso que tampoco es el Vero

  4. Òskar (K.) dice:

    Está en el Berguedà.

    A menos de 20 minutos andando del aparcamiento de una conocida zona de escalada.

  5. tendi dice:

    ya estamos con ferratas?

  6. lamuntanya dice:

    Qué pena de sitio! tan bonito y con esas escaleras y hierrajos… No sé dónde está, pero parece que era bonito!

  7. Òskar (K.) dice:

    Com sou!🙂

    Eso sí, el disipador podeis dejarlo en casa tranquilamente…🙂

  8. Ivang dice:

    Hola!
    Puede ser en Bagà? El Bullidor de la Llet? Els empedrats? No se se parece bastante a ese lugar aunque no había visto hierros….
    Saludos!!

  9. Òskar (K.) dice:

    Es en Malanyeu. Justo delante de las paredes.

    Desde donde dejas el coche sigues por la pista (cartel de “Cami particular”) hasta que un torrente la cruza, lo remontas por un caminito y ahí lo tienes.

    Igual Gatsaule nos puede decir el nombre correcto del torrente o el salto de agua.

  10. jclaramunt dice:

    Eii Oskar,
    jo he estat aqui, però no vaig veure l’escala, simplement vaig passar-hi pel costat. Va ser un dia que vem fer Sant Julià-Malanyeu i viceversa, de fet tot el camí que va desde Malanyeu fins a la Taleia és una passada!
    Diria que es diu Torrent de Malanyeu, ara el lloc exacte no se com es diu…
    Salut!

  11. Òskar (K.) dice:

    L’escala queda a l’esquerra del salt d’aigua mirant cap a la paret…

    O potser encara no hi era?

  12. Gatsaule dice:

    Ja, ja, ara ja puc parlar ??

    Aquesta escala la vam posar nosaltres en una marxa de regularitat que vam fer per la zona, i després vam utilitzar ‘itinerari per els de la guia de caminades per incloure’l. Una ruta preciosa tant a la tardor com a la primavera !!

    Ara mateix no recordo el nom del torrent, però queda molt lluny del camí cap a Sant Julià de Cerdanyola.

  13. PGB dice:

    Gatsaule blasfem!
    Et desequiparem l’escala!
    Fora ferros de la muntanya!

    Va Pere, prou de fer el taliban… jejejeje😛

  14. jclaramunt dice:

    Doncs així vaig equivocat…jo volia dir quan continues per la pista (després de l’esglèsia), passes pel Llomar i més amunt arribes a un salt d’aigua on hi ha una font. Jo després vaig continuar amunt i vaig pujar cap a la Creueta, o sigui vaig fer una mica de volta per arribar a Sant Julià de Cerdanyola, penso que hi ha un camí més curt.
    No se si m’explico…és un pel liat i tot just estic descobrint la zona.
    Gatsaule, és el salt d’aigua que penso??
    No pateixis PGB, el pròxim dia ja portaré la serra i buscaré l’escala, hehe!

  15. Gatsaule dice:

    Jclaramunt, el salt d’aigua de la foto est`molt més avall de la casa de Llumà, és a la dreta de la primera corba de la pista, després de les escoles.

    Només cal seguir l’itinerari del llibre d’excursions pel Berguedà.

  16. "tali"van dice:

    nanos com apreteu tots, entre els sectors que va deixant el pgb per allà dalt, en gatsaula i allò de l’urgell, em falten dies per tot, collons!!!
    per cert la setmana vinent tinc festa al cole d’alexander, per tant tinc dilluns i divendres festa tot lo dia, els altres dies a la tarda treballo dimarts i dimecres a les 14h i dijo. a les 17, el mestre gatsaula té festa dilluns, oskar tu dilluns tarda, com ho tens, vaig anar al pas de la mala dona i a part del marc (un del natació que el pgb coneix) fer-se mal al peu,el lloc és de puta mare. algú s’anima????
    ale a disfrutar!!!!1

  17. Òskar (K.) dice:

    Jo laborables res fis al 15 de Juny…

    Després tardes lliures

Responder

