Font de l’Ametlló: Reseña actualizada

Mientras actualizo el PDF y el web aquí os dejo la reseña actualizada del sector final de la Font de l’Ametlló:

Si alguien se anima, queda mucha faena por hacer incluso mirando sólo este sectorcillo.

Todas las vías que no están en verde requerirían algún reequipamiento en mayor o menor medida.

8 respuestas a Font de l’Ametlló: Reseña actualizada

  1. Pekas dice:

    Bona feina company..!!!!! Com sempre els croquis una passada… :-)))
    GRAÇIES…!!!!!!!!!!!!

  2. perebooks dice:

    Hi !
    Com és possible que faltin tantes xapes i reunions ? Qui es dedica a desmuntar-ho tot ?
    A veure si els habituals hi feu una trobada (que cadascú porti 3 parabolts, per exemple) i ho arregleu tot en un matí.
    Pere F

  3. JosepClaramunt dice:

    Té collons que fa mesos quins tinc les ressenyes impresses a casa i encara no hi he estat, últimament estic obsessionat amb el conglomerat…a veure si m’hi acosto aviat, guardo les ressenyes!
    Moltes gràcies!

  4. jortx dice:

    Va parir encara queda bastanta feina per fer… Si es tira endavant la proposta d’en Pere pots comptar amb mi!

  5. Òskar (K.) dice:

    No sé que fa la gent amb les xapes. Es molt trist…🙂

    I mira que jo a la Font fa un any que ni hi vaig. Només he anat per reequipar i així anar aprenent i perque em fa il.lusió deixar la zona bé…

    Es una zona que per fer més de 6b es queda molt curteta. I si t’agraden les vies llarges, encara més…

  6. Xavi dice:

    Hola Òskar, felicitats pel treball d’anar arreglant els sectors i per les ressenyes. Les guardo per una propera visita que fa anys que no hi he passat per la Font. Llàstima que hi hagi desaprensius que es carreguin la feina dels demés, però passa a més d’un lloc. Ànims i endevant! Adéu (Xavi, la Seu).

  7. oscar m dice:

    Ola, m’agradaria saber si algu te resenyes del totxo de monistrol,amb els graus, i per on pasen els itineraris(vies).Si algu te resenyes m’encantaria k me les enviesiu o les penjesiu.Moltes gracies

  8. K. dice:

    Tienes las reseñas del Tocho de Monistrol en la guia de Montserrat Vertiente Norte de Luis Alfonso y Xavi Buxó

Responder

