Savassona’s warrior

Un sólo enlace para dos novedades:

3 respuestas a Savassona’s warrior

  1. jortx dice:

    Que ben parit Sabassona!

    L’entorn és 5 estrelles i tota la gent que m’he trobat blocant x allà són de puta mare. T’expliquen blocs, problemes, passos… I tot al costat del cotxe. A veure què tal la guia.

    No se n’ha d’abusar per això, que els dits se’n ressenteixen!

  2. PGB dice:

    El dia que vaig anar, nomes al arribar es va posar a ploure… vem acabar a la fira medieval de Vic😦
    A veure si hi torno quan tingui el colze mes be🙂

  3. Pekas dice:

    Savassona… mon amour… !!!!! :-)))) Ja sabeu… quan volgueu… :-)))) No coneixo tots els blocs… peró amb els que em sé… ja tenim feina per un parell de díes …!!!!

    (a més de coneixer una escola “secretivo”…que no está gens malament… solitaria…molt maca… ;-))))

    Óskar ..parlo d’aquella escola que vem anar un cop amb el Flx i el Zorat… ara ja m’he currat uns croquis …i tinc més informació de les vies… (del grau millor no parlem… que diuen que tot es 6a o 6a+ com a molt… :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Responder

