Una grimpada por…

El sábado hemos salido a caminar. Hacía viento y frio pero a cambio el dia era radiante y claro.

Una de esas “excursiones para escaladores o escalada para excursionistas”. Incluido un pequeño error que nos ha obligado a hacer una grimpada de 3º con bastante patio.

También hemos visto mucha roca virgen. Hoy estoy muy resfriado, pero ha valido la pena.

A ver si adivinais por donde hemos estado. Os dejo algunas fotos.

cat01.jpg

cat9.jpg

cat8.jpg

cat7.jpg

cat6.jpg

cat10.jpg

cat5.jpg

cat2.jpg

cat4.jpg

cat3.jpg

7 respuestas a Una grimpada por…

  1. Gatsaule dice:

    Ei, K., molt xules les fotos. Ja tens algun projecte pel vessant nord del Catllaràs ? Sembla que vau sortir des de la Pobla de Lillet mateix, però no identifico el cim en conglomerat, quin és ?

  2. Òskar (K.) dice:

    El cim de conglomerat esta quasi a peu de pista.

    Cara Nord, tot i que a la Sud igual hi ha alguna petita paret (rotllo esportiu curt). No sé que deu fer pero jo crec que quasi 100 metres de paret, el que no vaig poder es comprobar si la roca era bona a la paret. A la cresta era molt bona, boníssima de fet.

    La grimpada es molt maca, l’excursió val la pena. ¡Ah! al roc de la senyera i la creu, a la dreta, hi han uns desploms que deu n’hi do!

    Ah! el nom del cim fa referència a la seva forma

  3. pgb dice:

    imaginava que era el Catllaras (mes que res pel nom que tenen les fotos… :P) pero no em volia arriscar i esperava a que en Gatsaule fes acte de paraula😛

    ens veiem dissabte! Segurament baixarem el dissabte tb🙂

  4. jortx dice:

    Molt maques les fotus K! En alguna s’aprecia com ens han vengut la moto els homes del temps… no hi ha un xic de neu als Pirineus!! I les parets que es veuen… interessants!!

    Ja estàs millor? Jo avui estic ben enfebrat… encara em devies encomanar alguna cosa :P:P:P

  5. Òskar (K.) dice:

    De neu quasi res de res. Ni a les obagues més obagues del Catllaras. Com a molt plaquetes de 1 o 2 cm de neu… Per donar color…

    Jo estic fatal… Igual sí que t’ho vaig passar pero no recordo pas tant de contacte físic…🙂🙂🙂

  6. jclaramunt dice:

    Hola K!
    Amb el rollo de que t’han fet fora vilment de blogger fa dies que no em connectaba al teu blog. Quan he vist les fotos ho he recongut a la primera, el Catllaràs és fabulós!
    Jo també em vaig estar fixant un dia en aquestes vies just a sota de la creu, semblaven força xunges, en saps els graus?
    Visca el Berguedà!

  7. Òskar (K.) dice:

    De hecho sólo vi una vía. ¿Habían más?

    De los grados, ni idea

Responder

